ALTZA HERRI IKASTETXEA            HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZA         LEOSIÑETA (2-3 urte) eta TXAPINENE (4-12 urte) eraikinak      D ETA B HIZKUNTZA EREDUAK

Irudia: pixabay.com

Aurten erakustaldiren bat egiteko aukerarik izan ez dugunez, hemen gure lanaren adibide aparta:

Gimnasia erritmikoa 1D                                        Gimnasia erritmikoa 1B

Gimnasia erritmikoa 2D                                        Gimnasia erritmikoa 2B

Gimnasia erritmikoa 3D                                        Gimnasia erritmikoa 3B

Gimnasia erritmikoa 4D                                        Gimnasia erritmikoa 4B

Gimnasia erritmikoa 5maila

Gimnasia erritmikoa 6D                                        Gimnasia erritmikoa 6B

Liburuaren eguna aintzat hartuta, denon artean ikastetxeko (Txapinene) sarrera nagusiko aurreko horma apaindu dugu. Lan ederra!

Ohar garrantzitsua:

1. Etxeko norbaitek sintomak baditu ( eztula, sukarra, ...), medikuari deitu, etxean geratu eta eskolara deitu mesedez.
  2.
  3. ZAINDU ZAITEZ GUZTIAK ZAINTZEKO
  4.
  5. Kontaktua: covid19@altzaeskola.eus edo ikastetxeko telefonoa: 943352024

Aurten nazioarteko emakumearen eguna era berezi batean ospatu dugu.

Ez ahaztu, web orrian atal berria estreinatu dugu aurten. Ikastetxeko   IGEa eta zuzendaritza elkarlanean arituko gara bertan.

Zuen kezkak argitzeko asmoarekin OHIKO GALDERAK atalean, sortzen zaizkigun kezkei erantzuna ematen saiatuko gara.

Segurtasun neurri guztiak eta burbuilak kontutan izanda, aurten ere inauteriak ospatu ditugu!!   Hemen adibide txiki bat:

Eskolako danborrada

Aurten ere, osasun neurri guztiak aintzat hartuta,  Altza Herri ikastetxean Donostiako eguna ospatu dugu

Altza Herri Ikastetxea ETB-en

Aurten ikastetxera pozik eta seguru.   Ez ahaztu zure maskara!

Gurasoentzako neurrien dekalogoa

Ikasturte hasierako gutuna

Ikastetxeko Covid-19 plana

Altza Herri Ikastetxea ere, EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAZ HARRO!

Euskal eskola publikoaz harro

Hemen dugu DBUSen ikusteko aukera izan dugun bideoa

BLOGAK

Bisita itzazu gure blogak, bertan aurkituko dituzu:

ekintzak, irteerak,

ikasteko baliabideak

eta askosez gehiago!

IGE / AMPA IKASTETXEA

Elkarlanean ametsak lortzen dira

Denon ikastetxearen alde, anima zaitez!

IGE-AMPA 943351933